Klicka på bilden så kommer ni till Abelfishing.com

Klicka på bilden så kommer ni till Abelfishing.com
Från och med januari 2012 kommer fångstrapporterna och nyheter ligga på min nya internetsida abelfishing.com

lördag 5 mars 2011

Båtmässan öppnade i går



Var en snabbtur på Båtmässan i går för att hälsa på Rindö Marin gänget som fixat min båt. Mina två Volvo Penta maskiner är nu nyservade inför en hektisk säsong på havet.

En sällsynt kvalitet på allt de gör
Kan varmt rekommendera Rindö Marin som ligger vid Waxholm om man har en något större båt. De levererar en sällsynt kvalitet på allt de gör, jag lovar det är svårt att hitta.

Sportfiske-charterskeppares första val av motor
Gick och drömde om att kunna montera de nya IPS dreven på min båt men jag tror att då måste jag nog byta upp mig till nästa model som är 32 fot för att få plats. Vet ni att Volvo Penta är alla sportfiske-charterskeppares första val av motor ute i stora världen.

Bilder från montern visar en del av teknikerna och cheferna på Rindö som också visade deras nya 900 hk disel som ska vara något i hästväg.

Ska åka in igen för att titta lite mer på vad som händer.

Inga kommentarer: